Borta bra men hemma bäst ♥

Hejhej!
Har ju varit i Teneriffa och det har varit jätte skönt!
Ehm..
Åkte dit med mina kusiner (små) o mormor och morfar :D
Ah..och familjen då!
Vädret har varit toppen utan en dag tror jag?för då var det mulet..
Solade och badade varje dag,och vattnet var lika varmt som i poolen om inte varmare ,är inte de lite undligt?;)
Så jag badade mäst där.
De var as fina fiskar i vattnet sånna här..akvarie fiskar eller vad man säger (:
Och på torsdagen så åkte jag Linus och pappa vatten skoter det var as kul!!!!
Man åkte typ runt koner, haha de känndes fan som om man skulle ramala av i svängarna ;)
Skulle vilja ha en vatten skoter det var fan as sköjj D:
Öh..
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt?
De var ju första gången jag åkte flygplan!
De var lite läskigt ibörjan ;)
Det slog ju lock för öronen,och blev as snörrig :(
Synd att de var så lång tråkigt på flyget ..
Men det har iaf varit en toppen resa !!!
Och varmt :)'¨
Har fullt av bilder,men lägger inte in dom nu,för ska fixa de ikväll tror jag.
Pöss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback