Detta är svårt..

Det känns som jag alltid tappar kontakt med mina allra bästavänner på loven..
De blir att jag aldrig är med er,men ni är med varandra ganska mycke.
Men jag är typ aldrig med er,
Jag vet inte varför?
De blir alltid såhär.
Och klart jag vill umgås med er! Så tro inte jag vill de.
Ibland säger ni att hholm o andra går före er..
Men så är det inte,De är bara att på fritiden så umgås jag mer med dom..eller ah de var ju mer förr iaf , en de är nu.
Jag umgås inte så mycke med dom längre.
Eller är iaf inte i Hällevadsholm så mycket längre.
Men jag vill ju klart börja umgås med er mer,en vad jag har gjort.
För ni är trotts mina bästavänner.
Så jag hoppas detta kan ändras?
För älskar er Natalie och Emilia



Kommentarer
rossana

Sv: HAHAHAHHAHA jaaa xDD

men jaa, helt stört x)<3

2011-11-06 @ 16:03:43 | http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback