DRAR MIG TILL MORMOR

Tjenis!
Tänkte gå ner till mormor och morfar.(:
Och så träffar jag Alva o Jack där nere^^
Ska säkert sitta en stund på en novell jag måste göra..tråkigt..
Aja vissa saker är tråigt här i livet!
Sen senare idag,åker jag till torp med mimmii♥
Behöver en vinterjacka och Skor.
Men somsagt!
Jag suger på att hitta saker ..så ibland kan jag gå där inne i nån timme eller nåt o inte hitta någonting ;o
några av mina kompisar hittar kläder och sån jätte snabbt? o.o'
Men vi får väl se idag hur de går för mig att hitta något spännande x))
Så måste jag in på Hööks också!
För behöver lite nya saker!:D
Men ni får ha en trevlig dag så hörs vi sedan! hejdå ♥



Kommentarer
Sandra

sv: m

2011-11-02 @ 13:33:18 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback