PAKNIGN PÅ G!

Som sagt pakning på G !!
De är mycket jag har med mig verkligen..
ska ha med system kameran..och massor med kläder !
som jag alltid tar med mig för mycket ;)
Men jaoo..
Ska då bort snaaart!
Fast det är hemligt vart man ska "hihihhi"Men kommer snart hem igen xd
Ska bli skit skönt.
Kommer sakna mina kompisar..
Och klart min bästa sandra!!
kommer jag sakna skit mycket det vet jag redan nu.
Vi kan inte vara utan varandra i en vekca?!
utan att jag saknar henne.
Jajaaa.men ska packa vidare nu.pöss!
Kommer lite random bileder nuu!
haha fan vad fula.






Kommentarer
Sandra

åh kommer sakna dig som fan!:(

eskö så stavar du fel på packning i rubriken och även ett annan stavning i texten! så söt<3

2011-11-11 @ 23:47:49 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback