Ett kort inlägg om söndagen. och ett inlägg från idag :3

Söndag!
Som sakt hann tyvärr inte att blogga igår :/
skrev ett inlägg innan att jag bara skulle plugga,men det blev visst inte så :)
drog till hholm med sandra efter jag hade pluggat lite so ;)
först träffa vi matte och matti sen stack vi hem till patrik ,så han kom ut :p
och sen stack vi till pierre men han ville ju bara vara inte och spela..*spelnörd* >:( haha..
sen gick vi hem till patrik igen, och så chilla vi lite vi tv:n, sen kom rasmus och adam H :)
men det var en kul dag iaf :) kunde inte blogg igår när jag kom hem ..för var jätte trött och somnade i soffan...och sen gick jag upp och läggde mig. men ja.

Måndag
Tjenis penis :3
haha nej skojja bara.
Just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik.
har nästan precis komit hem från skolan. :p
hade ju omprov idag ..:/
tror det gick rätt bra?vet inte,de var svårt ;$
snart ska jag översätta en låt som vi hade i engelskan :)
Ha det bra !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback