Får snart besök...

Tjenare alla söta barn! ♥
(haha peddo ;)
Men hejhej!
Idag är det fredag!
och en helgen väntar (a)
Kom precis hem, Har varit cp iskolan idag skratta ihjäl mig på No:n idag ..emilia typ cpa sönder på mina arbetshäften! ;D
och på So:n,Gud ..
Men somsakt!
snart får man besök då..
Eller ah snart o snart men kl halv 7 eller nåt.
Mina små kusiner Alva & Jack !
Dom ska sova över ,varför vet jag inte o__O
doms mamma o pappa ska väll nån stans antar jag.
Så de blir väll kul ^^haha..
Venne om de blir så mycke data när dom kommer,
Får väll "leka" me dom eller nåt o.o ;3



Kommentarer
ida berggren :)

du är så söt emelie :)

2011-10-21 @ 16:03:29 | http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback