KLÄDER♥

hej<33
Idag är de torsdag!
och skolan har varit bra..tills jag fick ig på matte-provet.
blev jävligt besviken!
men nu ska jag fan klara dessa prov som kommer!!
Efter skolan halv 3 då, så hämta mamma mig.
Och vi åkte till Uddevalla då (Y)
Och på vägen dit..så såg jag o mamma bara fult av ambulanser / poliser.
Då hade en gammal gubbe o nån krockat..
Såg gubben,låg på marken eller ah på en såndär man blir buren på in i ambulansen..
Och så hämta dom nån i diket.
De var en äckling känsla och få se nåt sådant D:
Aja,hoppas de gick bra iaf!
I Uddevalla så skulle vi klippa oss, men före gick vi i affärer och så.
Hitta två tröjor en bh och ah de var de :)
men gött då me två nya tröjor!
Och så klippte jag sne lugg och toppade de (:
Hon lockade håret så..ser väldigt kort ut!;o
Dålig bild jag vet.. samma med den andra as dåliga!
<3



Kommentarer
Sandra

FAN VA SÖT<333

2011-10-20 @ 21:28:04 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback