Ska fan börja plugga mer!

Hej♥
Idag är det onsdag, denna dagen gillar jag för de är knappt några lektioner  :D
Slutade kl tio över 1 idag.
Men tio i 2 gick jag till musikskolan, för sjunger ju och spelar fiol !
Har spelat i 5 år, och sjungt i 3. :3
Så sen gick ja till bussen halv 3, Natalie ska ju åka min buss hela denna veckan har hon lovat!:)
Nu har jag precis pluggat,.
De är verkligen inte kul! men de är sånt som måste göras..
Asså jag suger på att plugga,för alltid så blir det att jag sätter mig vid datan istället.
Så sitter jag där hela dagen,så blir det ingen pluggning på nån läxa eller prov ):
Har tänkt på en sak..ska nog försöka och inte sitta vid datan varje dag i veckan,men bloggar ju iaf varje vecka.
men liksom inte musik,facebook och skype.
För det känns som jag kommer komma på IV.
Och det vill jag verkligen inte,så ska verkligenb plugga mer! :c



Kommentarer
rossana

Sv: du är fiinast ja !!<3

2011-10-12 @ 20:16:46 | http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback