vad ska jag göra nu..?

TJENISS
Kom nästan precis hem från skolan.
Vi slutade lite lite tidigare idag,för vi var så duktiga på svenska lektionen!
Vi håller på att skriva en uppsatts,och min handlar om "sommarlov"
man ska göra 2-3 sidor, men har gjort 3 och halv ! :D
Har fan varit riktigt duktig på lektionen! inte snackat nåt nästan.
Har tänk så mycke så jag fick ont i huvudet? o__O
Iaf.
Nu vet jag inte vad jag ska göra?
för har inga läxor,men prov tills imorgon, men de kan jag.
Såå..vad ska jag göra nu ? :3
vill inte sitta inne med datan hela dagen. De är ju liksom så fint väder!
Ska fråga sandra om vi kan hitta på nåt. Vi kanske ska springa på spåret senare.
Ha det bra i det fina vädert! puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback