Världens värsta/jobbigaste dag tro mig!?

hej :)
Kom pricis hem!
Dagen började med tävlingen ju,och jag var skit nervös!!:((
Så viste inte hur detta skulle gå..
Men sen var de min tur tillslut,så ibörjan gick de ju bra.
Men sen så blev det att han inte ville på 5:an och 6:an..
Så gjorde om dom två!
Så rev ju inget med fick ingen rosett .. :/
Tappade stigbyglarna (stav) oxå..och så de blev jätte knasigt, Får se om jag är med på nästa tävling.
Och sen efte detta,så skulle mamma hämta men hämta oss,men hon slutade lite senare,och vi ville hem tidigare.
Så vi tänkte vi får väl gå hem dåxD
Så vi började gå...
Sen kom vi på liksom "vafan vi kan ju inte gå så långt!"
Men vi hade ju redan gått långt..
Så vi fortsatte gå.
Fyfan vad långt vi gick .
vi gick säkert i 2 timmar..
Och de kändes som jag skulle svimma seriöst jag menar det.!
Aldrig gör jag om detta!!
Aldrig.
Sen kom Emilias mamma förbi, när vi nästan var framme vid munkeland.
Så hon körde hem oss sista vägen!
Jätte gulligt verkligen♥
Lägger upp bilder senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback