YEAH HADE ÄLSKLINGEN IDAG!:DD

Hejhej! :D
Har precis duschat, har ju ridit :)
hade backardi idag,(y)
blev skit glad! äntligen kan man rida han..han har ju haft ont i ryggen tror jag det va,så han har inte riktigt varit frisk.
Men nu är han bättre iaf och är så nöjd!
Ska nog ha honom på halloween hoppet.(:
iaf,idag så hade vi hopp studs, de var typ att man skulle hoppa 3 hinder på rad, och ah. han har ju inte hoppat så mke innan, så han var väl rätt duktig endå.
Vi galopperade lite oxå :3
haha vet ni vad som hände? ;o
jag flög av backardi när vi galopperade ,jag tror det var den stången som han blev rädd av den låg ivägen när vi galopperade, så jag flög av honom..första gången :$
Tur att det gick bra iaf , hihiih
nu ska jag nog bara chilla och så går jag snart och lägger mig (a)
godnatt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback