Dålig uppdatering!

Söndag
Hejhej. (:
det har varit lite dålig uppdatering.
bloggade inte igår häller..?
jag har inte haft lust och ingen tid häller.
Men igår iaf så vaknade jag kl 7 så åkte jag och mamma till stallet, för hon skulle stå i cafeterian.
för det var dressyr tävling igår! :)
natalie skulle tävla så jag var där och kollade till kl 12, hon kom 3:a första omgången.
jag tittade, men sen så skulle hon tävla kl 2 igen men då var ju inte jag där :/ det var ju lite synd..men det hade iaf gått bra! :)
Och så efter stallet då när vi åkte hem , så gjorde jag iordning mig, duscha och så. För skulle på kalas till min morfar som fyllde år! :)
Träffade mina små kusiner oxå , Alva & Jack :3
Ska ju åka till teneriffa med dom typ om några månader ,det ska bli underbart!
men iaf.
Tog med min system kamera till tävlingen oxå, så tog några bilder ! C:
men dom kommer nog kanske upp imorgon kväll vet inte, men som jag har skrivit i nåt annat inlägg så funkar det typ inte att lägga upp bilder ifrån system kameran till datorn så får väll fixa det!

Och idag,
så har jag inte gjort någonting.
är förkyld och hostar typ hela tiden! D':
så har inte orkat gjort nåt idag..
ska nog plugga lite senare.
Och ikväll så blir det nog tv:n och så tror jag , att jag skulle skypa med jesper :3
puss på er!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback