deppig dag, till en bra dag. (:

Fredag
Godkväll!
har nästan precis kommit från Hällevadsholm!
jag och sandra åkte ju dit runt halv 5 . (:
Och så träffade vi några där.
så var det ju tänkt att vi skulle vara hos Adam o, men han gjorde om sitt rum så det tog en stund innan vi kunde komma in ;)
Så jag åkte lite moppe med kim hihi :3 det var skit kul!
vill med ha en moppe :c
läntar!;o
men iaf vi typ bara snackade och så.. gjorde ingenting.
Sen när kl var 10 ellernåt var adams rum klart.
så då var vi där , jag och Natali,Julia,Martina,Sara och sandra!
Och det jag menar med deppig dag..var att adam gjorde slut idag.. :'c
Sjukt tråkigt!
men det är bara att gå vidare.
men har ju toppen vänner som gör mig glad! så det blev en bra dag.
Tack för dagen, Natali,Sandra,Julia,Sara,Martina,Kim,Rasmus,Adam o, Matte,Joel,Jakob och patrik!♥
Nu ska jag och sandra lana ;)
puss!



Kommentarer
Sandra

Go kväll att träffa folket med <3

2011-10-01 @ 01:48:11 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback