Haft en underbar dag på torp med mammii :3

Hejhej!<3
Idag har jag ju varit på torp med mamma.
så kom nästan precis hem,
Träffa Emilia på torp oxå, hon var där med sin farmor, syster och sara. C:
och såg många mer från skolan ;)
Köpte faktiskt lite saker.
har bilder på de :)
shit vad det regna förut!
men nu är det rätt fint väder fatiskt (y)
Aja här kommer bilderna på det jag har köpt!♥
(min system kamera funkar inte att lägga upp bilder från, så de är inga bra bilder)
Jeans. BIK BOK 499:-
Bh. H&M 129:-


Tröja. H&M 199 :-


Svart kolcka. Uropenn 198 :-
Örhänge ear cuff. Uropenn 69:- fast den var på rea så 29:-



Kommentarer
sandra

älskar ear-cuff:en

Klockan är ju så jäääävla frääsch!!!!!!!!!!!!

GE MIG!

2011-09-23 @ 17:33:38 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback