Hur trött som helst verkligen ..

Tisdag.
Hejhej!
har varit iskolan idag som vanligt,
och tisdagen är den tråkigaste dagen i skolan.
bara tråkiga ämnen, och inga raster nästan.
Och vilket tråkigt väder!
iaf är väldigt väldigt trött idag..
vaknade kl 7 idag, inte bra.
brukar annras gå upp tjugo i 6.
Så hade brottom att göra mig iordning skulle ju duscha och platta håret och allt!
så mamma fick köra mig till skolan idag.C;
När jag kom hem så läste jag på SO:n lite..och sen så somnade jag visst O__o
hehe, jag var jätte trött verkligen, så jag somnade lite :3
men nu är jag vaken, och ska snart äta och ta på mig ridkläder.
Ska ju åka och rida kl 7 .
Orkar nästan inte det idag, men jaja, ;)

Kramis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback