Varit ute med Sandra och Daniel ! :3

Hej!
Har varit ute med sandra och danne,
först var det så att jag och sandra gick till tempo, så var det dom där snorungarna som ALLTID *nästan*är där när jag och sandra är där, så då följde dom efter oss..
och stod där ett tag!
eller ah cyklade gjorde dom ;)
men sen så sprang jag och sandra bakom tempo ner på en stig ,  och så gick vi utan för daniels hus.
Så såg vi att han stog i köket och gjorde varm oboy :p
så messa jag,. så han kom ut då :3
så vi var ute och snackade lite ochså. :)
har varit sjukt kul iaf!
HAHAHA och juste ! när jag och sandra satt vi tempo och käkade lite godis,så såg vi 2 hundar som stod och juckade :')
hahah gud, så lite kul ut..xd
har faktiskt en bild..kanske man inte tar kort på sånt men..var tvungen! :$
:$
jag och sandra är lite omogna!



Kommentarer
Sandra

HAHAH OMG

2011-09-28 @ 20:32:07 | http://saandriiwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback