Idag har jag verkligen lärt mig en sak. Som jag tycker ni också borde veta om!

Hej alla läsare!

Idag har jag lärt mig en sak. Så läs verkligen noga..för detta tror jag någon har gjort samma fel.

Det i livet som är viktigast de är nog faktsikt sina vänner,klart familjen är hur viktig som helst oxå!

Det är ju faktiskt dom som har skapat en. Och man älskar sin familj.

Men ett liv utan vänner..? skulle verkligen varit ett liv som saknade en hel del i sitt liv.

Och jag har otroliga fina vänner!

Mina vänner är en stor del av mitt liv, och utan dom vet jag inte vad jag skulle göra..

Dom betyder sjukt mycket.!

Men jag har en vän som jag känner lite mer en dom andra, Och som jag kan prata mer med..

Och den tjejen var jag ovänn med idag, Vi började små bråka om nåt som händer ganska ofta mellan mig och mina vänner.

Som verkligen inte är roligt.

Man mår inte bra efter man har bråkat med dom.

Men när jag kom hem så, löste vi de till slut. Och vi är vänner igen.

Jag tycker verkligen inte att de är snällt och hålla på så som jag *skrev* och bitcha upp mig mot henna idag de var ett misstag.

När jag blir sur så oftast bitchar jag upp mig bakom mobilen. Någon som är sjukt töntigt! Och fegt.

Ehm.

Den tjejen jag pratar om är Natalie.

Hon är en av mina allra bästa vänner helt klart!

Vi har varit vänner ungefär i 3-4 år..

Men de var då vi började bli vänner och så,

Men vi har ju kännt varandra längre en 3-4 år..

Men vi började mer umgås då.

Hon är en helt underbar person som jag verkligen älskar.

Och vill inte förlora..Men vi glider mer och mer ifrån varandra för varje dag känns de som.

De är sjukt jobbigt och känna så.

Natalie är en person som vet vad hon vill,och har ett bra självförtroende tycker iaf jag..nåt som inte hon håller med om.

Jag känner väl kanske inte till hela hon ,men jaag vet ganska mycket om hon.

Känner hon väl ganska bra iaf!

Vi är inte så mycket på fritiden..eller ensama om man säger så..

Vi umgås mer iskolan med varandra.

Något som jag tycker vi borde ändra på !

För vill verkligen inte tappa kontakten med dig.

Och så vill jag vara mer med dig.

Det jag har lärt mig idag är att man ska verkligen ta vara på alla sina vänner man har!

Och inte göra någon utan för eller nåt liknande.

Älskar alla mina vänner som jag älskar en av dom.

Bara att jag känner kanske natalie mer en andra.

Ville bara visa för dig hur mycket du betyder för mig.

Och jag nite vill förlora dom jag har.

För som jag skrev längre upp..ni är en stor del av mitt liv.

Och jag ska förbättra mig med mitt humör..och min attetyd  mot mina vänner.

Älskar er så himla mycke !
hoppas ni tar åt er de jag har skrivit nu!

 

 

Detta var några bilder på mina finaste vänner!♥

Ha de bra puss.




Kommentarer
Natalie

den var fin!!!!!!!!!!

2012-02-10 @ 22:47:40 | http://nataliemattsson.blogg.se/
Anonym

Dålig blogg

2012-02-11 @ 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback